Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2010 23:19 - За нестандартните момичета, с любов
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1802 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Цял живот се боря с излишните си килограми. Разболях се психически и физически все в името на борбата, наговорих куп лъжи, мъчих се така, както навярно не се е мъчил и дяволът. И резултатът? Ами няма резултат.
Или има?
Мене ме няма в нито една схема за красота. Значи мога да бъда каквато си поискам!)))
Не мога да се намърдам в много от "готините дрешки" по магазините и продавачките ме гладат подигравателно. Дерзайте, свраки, в съседната пряка живее една мила стара дама, шивачка пето поколение, и тя ще ми направи рокля, за която дори и Парис Хилтън не може да мечтае)))
М,да. На 29 години осъзнах, че мога да отида в което и да е заведение, сама, като самотният воин на коня, и  да си танцувам колкото и както си искам, без да ми досаждат. Защото повечето досадници не са ми в категорията, както се казва!))).
  Стига да се усмихвам. Защото ми казват, че тогава съм прекрасна)



Гласувай:
10



1. strannica - :)
06.12.2010 08:10
Усмихвай се! Обичай се! Който не те харесва, си е негов проблем :)
Колкото до модата и "готините дрешки" - явно ги създават хора, които никога не са виждали нормална жена :) По техния акъл ли да се водим! :))) Айде нема нужда!
цитирай
2. eloiz - Странница,
07.12.2010 21:36
мисля, че го постигнах. И много ми се искаше да вдъхна с поста си кураж на онези момичета, които не са, защото ми се е случвало много често да чета тук разни дневници за диети и какво ли не. А всъщност истината е, че ако не обичаш себе си, както и ти си написала, никаква диета не може да помогне.)))
Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659265
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930