Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2010 15:42 - Опера в Карлово
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1108 Коментари: 2 Гласове:
1



Днес, утре и вдругиден в Карлово ще има опера! Не съвсем истинска опера - със светлините, декорите и костюмите, ще бъде оперен конкурс и  ще има истински певци, които ще се състезават за наградата - "Розата на Евтерпа")) 
  А иначе съм ходила на "нещо като опера" по време на следването ми  в Пловдив - беше на "Кармина Бурана" в Античния театър преди повече от шест години. Трябваше да гледаме сгънати на четири, нападани от рояци комари от една височина, защото нямахме билети, но пък гледката си заслужаваше! Хората в миналото са я обожавали, защото е била тяхното прозорче към друг свят). Имах чуството, че гледам нещо отдавна изчезнало, възкресено чудодейно, свят в музикална кутийка, който изведнъж е пораснал и те е обгърнал отвсякъде. За съжаление тогава трябваше да си тръгнем много рано - имам алегрия към комарите...
 Не можех да повярвам, когато преди седмица  съвсем случайно попаднах на програмата в читалището! Винаги съм си мечтала да гледам опера, но все се случваха някакви събития, или обстоятелства, или вече не зная какво, които попречваха на щенията ми, но ето, сега вече е истинско! Довечера отиваме там  и  ще си отворим широоко ушите)))
  Да не говорим, че чакам този ден от седмица. Първата ми работа, след като научих беше да проверя в коя от роклите мога да се напъхам, за да отидем на представлението, пуста суета)))). Сега вече съм по-спокойна)). Ще си сложа официалната рокля сигурно само за гала-вечерта - в неделя). 
  Боже, отивам на опера!
 


Тагове:   опера,


Гласувай:
1



1. анонимен - извинявай, ще бъде анонимно
24.09.2010 15:58
http://www.teleworksofia.com/
цитирай
2. eloiz - Няма проблем)))
24.09.2010 16:43
Благодаря))) Мисля, че ще бъде полезно на всеки, който иска да отиде на оперен конкурс в Карлово в близките дни)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659493
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930