Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2010 01:07 - За вродените аномалии, за простото унижение и за тридесет лева
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.04.2010 14:46


 Гледах филмчето за детенцето, което почина след няколкодневно разкарване по болниците. Оказа се, че според лекарите имало вродена аномалия, нямало да оцелее. Аджеба - като няма да оцелее, защо да се отнасяме с него като с човек....
 Тези дни майка ми си изгуби портмонето с  личната карта. Тя е съвестен гражданин и отиде в полицията, така, както родителите на това детенце са отишли в болницата. Защото се налагаше. В полицията държали майка ми повече от два часа - да пише показания, да се реди по опашки и  каквото им хрумне. Полицията обича да унижава обикновените съвестни граждани, т.нар. Балами.
    А  онова детенце са го държали  в болницата няколко дни, разкарвали са го от кабинет на кабинет и никой не е знаел какво става, пък и на никой не му е пукало.     Накрая на майка ми  й написаха глоба. Майка ми беше глобена, защото си изгуби портмонето с документите, или пък някой й го открадна(на кой му пука), глобата беше в размер на тридесет лева. Полицията написа акт на майка ми, майка ми  взе пари назаем, за да плати глобата и вече официално беше виновна пред държавата, че е загубила портмонето си.
      Да, от официалната пресконференция  на лекарите, лекували онова детенце разбрах едно - то само си е било виновно, че е имало вродена  аномалия. Ако я нямаше, нямаше да ги има тези проблеми сега...
     И после я зарязаха, майка ми,  да се оправя без документи дотогава, докато полицията не благоволи  й издаде такива.  Дотогава майка ми ще трябва винаги да носи в чантата си акта за глобата и да го показва, щом полицията рече да я провери. Полицията нехае, че тази хартийка не може да послужи за нищо друго, освен на самата полиция, че  майка ми не може да изтегли пари от собствената си банкова сметка, не може да пътува, ако се наложи  на големи разстояния, не може да се чуства нормален човек. Те са прави за себе си, тия копелета от полицията. За тях майка ми не е човек, а единен граждански номер. 
  Как казаха лекарите на пресконференцията - вродена аномалия, никой не спомена името на детето. За тях то просто е един случай на вродена аномалия. Лошо, господа, лошо, че не можахте ли поне да го докарате докрай и  да изкарате с целия си авторитет  цифрите на масата, да кажете колко процента умират годишно от такива аномалии, колко често се среща това у нас...
  Нали все това казвате, когато умират хора - толкова им било писано, нали?!?
 Но този път не го казахте, защото ви беше страх. А ви беше страх, защото усещате, че никой не ви вярва. Както никой не вярва и на полицията. Никой не вярва на никого.
    А онова детенце се е мъчило  няколко дни,  въпреки аномалиите в душите на лекарите, защото имаше здраво сърце -това не можаха да разберат те, разбраха го само нещастните му родители,  докато най-сетне злобният български Господ, оня, ето е обръгнал на всичко, най-сетне не си го прибра.
  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651187
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031