Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 14:57 - Присъда: бездомен. България, 2009г.
Автор: eloiz Категория: Други   
Прочетен: 675 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.10.2009 15:01


    Глутница кучета убиха петгодишно дете в малко българско село. Надигна се поредната вълна от злоба и жлъч - не срещу чиновническата немара,допуснала появата на глутница свирепи кучета в село с население не повече от двеста души, ами срещу кучетата изобщо..... Някъкъв глупак  с популистки мераци от общинския съвет в Пловдив дори предложи да бъдат глобявани с 500 лева всички, които хранят пред блоковете си бездомни животни...
  Е, аз съм една от тези, които го правят. Заделям и от без това малкото си пари, за да нося храна на няколко котки пред блока. Тук  нямаме кучета, защото ловната дружинка на общината ги избива на няколко години. Бездомно, домашно, няма значение, избиват наред, когото намерят...  А  знаете ли,  мен няма да могат да ме глобят, защото моите котки не се размножават и не увеличават броя си.  Защо ли? Ами защото един от съседите ми е запасен офицер и тренира, като стреля с пушка по тях, послед бял ден, пред очите на всички. А останалите ми съседи  тихо ги размазват нощем по асфалта на близката улица, докато форсират колите си като луди...На мен ми остава да  местя труповете до контейнера и да  храня живите. Същото, което е правила и онази женичка за своите кучета, сигурна съм. И вече започва да ми прекипява! 
   Искам  просто да попитам: къде беше общината, която управлява с.Сушене, начело с уважаемата кметица, която даваше възмутени интервюта по телевизията след инцидента, когато е трябвало тези кучета да се кастрират, тоест да се направят не толкова свирепи? Искам да попитам защо в България има закон за защита на животните,  който никой не спазва?! Ако общините като тази в с. Сушене  бяха съумели да участват в проекти и да изградят нормални  приюти и организация, която да контролира бездомните животни на териториите им нямаше дори да има хора, които да хранят животни пред блоковете и къщите си. Но не, общините в България нямат време да мислят за собствените си граждани, камо ли за някакви си там кучета и котки....
    А на мен ми омръзна  в България да се пишат и създават закони, които никой не си прави труда да  спазва и следствие на това да умират хора!!! Омръзна ми да няма виновни!!! Не, господа, бездомните кучета и котки не са ви виновни, те са си изтеглили вече достатъчно тежкия жребий да се родят или да бъдат изхвърлени на улицата в България!
   И не, проблемът с бездомните животни не е малък  и незначителен проблем. Защото показва в пълна сила безотговорността и бездушието на обществото, в което живеем. И не са ни виновни животните. Те са просто наше огледало - зли, наплашени и изпълнени с омраза!
  
   

  



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659478
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930