Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2009 15:16 - Открито писмо до Р.Петков
Автор: eloiz Категория: Други   
Прочетен: 728 Коментари: 0 Гласове:
0



  Уважаеми другарю Петков,
 а аз си мислех, че след скандалите, предизвикани от вашето управление повече няма да Ви видим в медийното пространство, но явно съм се излъгала. Не само Ви видяхме, но Ви и чух ме. И аз сериозно се обезпокоих за Вас. Не, нямам предвид  прокуратурата, Куйович, Уйович и разните му там седенки, дато искаха да Ви сплашат с тях навремето.... Работата е там, че  както винаги,  Вие сте абсолютно прав, като казвате, че 1200 души пред Народното събрание  не могат да бутнат държавата. Не могат, разбира се. Защото България отдавна не е държава, а  понастоящем представлява това: 


image


 А един нужник, както Ви е известно навярно, няма защо да се бута, тоест не си струва. 
  Просто някой трябва да изрине лайната, това е... Защото, това може би не го знаете, но когато лайната станат прекалено много настъпва колапс, криза, изобщо  един вид за самите лайна е вредно  г-н Петков, ако ме разбирате... 
   Поне се надявам да ме разберете, защото си мисля, че вече се изчерпиха възможностите ми за обясняване, и не само моите...
   
  


Тагове:   писмо,   открито,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1663599
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930